السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین

بغض احساس من

الهى خودت آگاهى که دریاى دلم را جزر و مد است یا باسط بسطم ده و یا قابض قبضم کن

السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین

 

 

آسمان دل من پر ابر است

باز هم با یک رعد

بغض من می ترکد...

 

کوچه لبریز دعاست

در خیابان دلم

مسجدی غرق خداست

 

اشک ها می گویند:

سینه بر دل زدن است

این همه ناله و رشک

 

بوی یک عالمه حلوا و نسیم

در هوا می پیچد

نفسم می گیرد

 

یاد لبهای حسین

دل تو را می میرد...

 



نظرات شما عزیزان:

هانیه
ساعت12:35---14 آذر 1391
سلام مرسی بهم سر زدی اختیار دارید ممنون میشم لینکم کنی منم لینکت کردم

پرنیان
ساعت19:41---10 آذر 1391
دلتنگی ؛

خیابان شلوغی است

که تو در میانه‌اش ایستاده باشی

ببینی می‌آیند

ببینی می‌روند

و تو هم‌چنان ،

ایستاده باشی


. . علیرضا روشن . .


part of me
ساعت17:05---10 آذر 1391
روياهاي کوچک را آرزو مکن چون قدرتي براي تکان دادن قلب انسانهاندارند
salam mamnon ke sarzadi na man nabodam ,hamishe be in esm comment mizaram.hese up kardan nadashtam alan upam.shad bashi...


yas
ساعت21:35---6 آذر 1391
می دانم بابا دو بخش است:
یکی در صحــرا یکی بالای نیــزه!

اما این که عمو چند بخش است را ....
فقـط بـابـا مــی دانـد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در جمعه 3 آذر 1391برچسب:امام حسین,یا حسین,ابا عبدالله الحسین,آقا امام حسین,محرم,, ساعت توسط masoud |